nt

Oooh, fett charmigt. Jag kollar någon film som typ heter Diary of a mad black woman. fett fin och kulig, och nyss så vaknade tjejen på morgonen och grejs sen ba wtf, hade hon en ring på ring fingret, haha, jag tyckte det var kuligt oich gulligt^^

Ska packa och dra till farsan nu, där ska jag väl skriva min novell och kolla datorkunskapen.

det är ett år sen. jag tror det var första gången. dom där underbara. jag vill alltid hålla dom, röra vid dom, se dom. vackraste händerna. men jag känner mig lame och fånig som skriver det här och kommer ihåg allt så bra.

>.<


Kommentarer
Postat av: Linn

jag kommer ihåg :D

vilket datum är det exakt ett år? var det den 21a?

<3

2009-01-12 @ 14:57:09
URL: http://cockienut.blogg.se/
Postat av: <3

du kommer alltid få röra händerna <3

2009-01-12 @ 23:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0