rosa, ränder och spets. fuck that XD

Skolan var tråk. Svenska, bokprov snack. Och sen läste min grupp någon sida ur typ Tolkiens, ja, kmr inte ihåg vad den heter. Den var verkligen helt sjukt svår att förstå. Men vi läste ju inte mycket så^^
Natur, slutade efter cirka fem minuter, sen var det pasta sallad! :D Sååå grovt gott! Gosh, ge mig nu!
Sen drog jag för att träffa söt innan han började och jag hade håltimme. Skulle ta ut pengar för curlingen på måndag, så först så skrev jag in hur mycket jag skulle ta ut. Sen så tryckte jag på kontoutdrag innan jag tryckt klar för pengarna, så jag fick bara kvittot! Gosh, så jag fick stoppa in kortet igen och denna gången ta ut pengarna XD Ahaha, lol, vem trodde det. Jag tryckte ju lätt inte på kontoutdrag igen, och efteråt så ba va fan gör jag! :S Gosh, typ kö efter också :( Men nästa gång funkade jag bra och tryckte rätt, hahaha, det var kuligt iallafall :')

Sen drog jag hem och typ, kolalde bussar, kollade runt lite på datorn, gick och duschade, drog hem till daniel baby <3 Där lärde han mig lite av tears in heaven på piano, fast jag tror tyvärr jag har glömt ganska mycket av det nu :(

bye bajs, nu ska jag sova, pallar inte gå upp på mornarna :( vill bara sova och äta på dagarna. Btw så tror jag att jag kommer faila på torsdagens datorkunskaps grej som kan ge mig mvg. Så please någon som kan hjälpa mig imorgon? (A) Skulle uppskatatas mycket! För jag förstår inte hälften av de grejerna som står på pappret :'(

Kommentarer
Postat av: iel

jag kan hjällpa dig :)

2009-01-14 @ 00:17:48
Postat av: Louise

antar att iel ska vara daniel ;)

2009-01-14 @ 10:49:24
URL: http://partypussy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0