träning

Det är verkligen helt sjukt! Jag är fan fascinerad! :O
Jag har inte tränat på hela vintern och typ hösten. Anledningarna behöver jag inte skriva nu. Men iallafall så har jag märkt på senaste tiden hur min kropp har förändrats så in i helvete rent ut sagt! Jag har fett mycket ondare ofta, i typ benen och shit. Jag har aldrig haft ont på det sättet förut. Jag känner mig seg, orörligare definitivt! Asså jag tycker det är läskigt, och typ. Jag vet inte. Jag tänker på alla människor som inte tränar alls ( jag är en av dom nu :O ) dom kanske inte känner sig dåliga i kroppen eller så, men jag är säker på att personen skulle börja må grovt med bättre av träning.
Jag har ju liksom alltid tränat minst två gånger i veckan tidigare, det fanns i min rutin, det var najs! Även om jag inte alltid var smalast så hade jag ändå fett bra kondition och var frisk och mådde bra. Nu är det helt annorlunda. Usch, jag gillar verkligen inte hur det har blivit nu. Det är inte najs att liksom gå runt och ha ont. Fast kroppen kommer kanske vänja sig efter ett tag till. Fast det kommer jag absolut inte låta den göra. Jag ska börja träna igen. Jag vet inte om jag ska tillbaka till orientering för tillfället men jag ska definitvit börja springa, det gör så mycket med bara en halv timme/timme i veckan. Fan nu är jag feting taggad också! :D
Bara ett problem att det inte finns några najsiga ställen att springa på hos morsan eller farsan, eller jo mer hos mamma, men inte hos pappa. Får väl dra till ip istället då då^^f

Japp, nu hittade jag en film på tv1000 som heter Thirteen Ghosts och verkar asabra men feting läskig! :| Ska lätt kolla :D Älska skräckfilmer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0