Ohyes

Ohyeeees!
Ok, först. Bussen segade som fään och jag satt där och höll på att döööö. Fitta att man ska behöva komma försent till tandläkaren, men jag kom dit, nån minut sen. Sa att jag var där och det var tydligen hon som satt där som jag skulle va hos. Sen sa hon att hon bara var tandhygenist så hon skulle bara kolla. Blev lite lättad iallafall, sen gjorde hon grejset (HATA röntgen shitet, gör så ont) och så kollade vi bilderna och alla tänder såg typ likadan ut i mina ögon fast på en var det typ en vit prick, så jag låtsades att det var en gammal lagning eller någe men mitt huvud skrek HÅL HÅL HÅL HÅL. Och sen sa hon att hon inte såg något som behövdes lagas! :D Jag gick därfrån med största smilet :D
   Skolan, nytt schema nu. Skulle påbörjat en ny lektion idag, religion. Men självklart var ju läraren sjuk så det blev inget av. Så det blev bara 20 min mentorstid >.< LAME. men vi fick träffa vår nye mentor, Olof heter han. Var typ tyst hela tiden, undrar om han kommer få tyst på klassen eller inte^^
   Gosh, kollar runt lite och kollade in på kenza (tror jag hon heter) hennes blogg, hon går typ också cybergymnasiet, trean. Och idag hade hon tydligen skola från 08.00-16.45 eller något! WTF! Vad händer med halvdagar?! De är ju massa håltimmar och shit, fuck. Skulle jag kunna gå tillbaka i tiden skulle jag lätt inte valt cyber. Nu när det skyltas om gymnasium igen ser jag asmånga som ser fett bra ut, gosh, fuck cyber. Aldrig att jag tänker gå med på att de ibland kommer vara heldagar!
   Nu är jag fett glad, men har kanske franska prov imorgon, vet inte om jag kan det jag ska kunna isåfall. Men det blir lite plugg i sängen ikväll isåfall. Och på tåget imorgon bitti XD

Kommentarer
Postat av: Cecilia

JAG SKA TILL TANDLÄKAREN IMORN OCH JAG VILL INTE. LOVAR ATT JAG KOMMER HA EN MASSA HÅL :/

2009-01-26 @ 20:40:20
URL: http://minimumwage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0