För trött :(

Jag har verkligen ingen lust att skriva, fast jag vill ändå, verkar skumt...
Iaf, jag har urinvägsinfektion, var hos doktorn igår så jag käkar tabletter. Är även grovt mega trött hela tiden fortfarande, hoppas på att det försvinner snart, men det har väl inte ens gått 1 månad sen jag var sjuk. Måste börja träna också, och äta mer, mer ordentligt kanske istället, på bra tider, mer mat. Pallar inte mer tjat.
Så nu drar jag och käkar, sen ska jag duscha och måla naglarna! Hoppas på att åka till baby sen, även fast han drog för typ två timmar sen, men det går inte att vara utan sötungen<3


Kommentarer
Postat av: daniel

hahaha jag ser för rolig ut XD ^^



puss på dig sötnos <3<3 hjälper du till och rakar mig sen :P XD

2009-07-15 @ 18:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0