Not good

Jag, fredrik, mami och Matz var nere och åt middag på det nyöppnade stället nere vid tåget, Kårsta Del Sol, lite lame namn tycker jag... Men det var sjukt mycket folk, trodde det skulle va typ dött. Men det var en god pizza iaf.
Imorgon kommer min moster och hennes bf vid ett, sen vid fyra ska jag åka iväg någonstans till stan där mina kusiner, Martin & Viktor, som fyllt 18 & 20 ska firas, hoppas på massa tårta!
Funtar på om jag ska gå upp tidigt och sy min klänning så jag får på mig någe fint, vetefan vad jag annars ska ha...
Blä, känner mig bara massa nere. Ska nog gå och dricka massa vatten och sova sen kanske?
Vad fan finns det annars att göra, kan inte va vaken länge till med mitt huvud och alla dessa fucking tankar.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Åh, har du sytt en klänning? :D<3

2009-07-16 @ 23:59:18
URL: http://heartinatlantis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0