Bajs skola!!!

Åh, jag är så trött, skulle kunna sova 20 år varje dag typ! Bajs sjukdom som ska ha någe shit fuck grej efter, gillar inte att vara såhär trött!
Btw, jag hade fått en lapp om en bok som jag tydligen inte lämnat tillbaka till skolan. Men som jag vet att jag lämnade men han sa att det inte var min, men vafan jag har ju bara fått en fucking historia bok och den lämnade jag!!! Så min morsa ringde dit idag, men efter ett tag lämnade hon över telefonen till mig så jag fick snacka med snubben på administrationen på skolan, gosh, jag sa att jag hade lämnat den och att det var den enda jag fått. Sen säger han, men det är din bok och ditt ansvar, jag ba: aha. Han mega grovt jävla fitt aggressivt: vadå jaha?! Gaaaah, jävla fitta! Blir så cp aggro på min skola! Vad är problemet! Skulle det inte vara för att det skulle bli jätte drygt att byta skola skulle jag göra det på en gång! Men jag är räddast för att nu har alla skaffat sig kompisar, tänk vad jobbigt att komma ny någonstans nu...

Kommentarer
Postat av: Louise.

BYT MED MIG DÅ:D

2009-06-30 @ 22:24:37
URL: http://peakfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0