GREY'S ANATOMY!

AAAAH, asså ursäkta men fÅr jag bara dampa på dagens avsnitt av GREY'S ANATOMY! Wtf, varför måste det bli såhär! Även fast man inte vet hur det kmr sluta, plus att det är fucking sommaruppehåll! Plusplus att jag har för mig att jag läst eller hört någonstans att mr. knight (GEORGE) inte typ ville vara med i serien längre, men det var ju hemskaste, jag skrek nog minst tre gånger idag och grät typ fem XD
hahaha, loooool, men jag vet inte vad, nu ska jag leta efter någonting sen får ni bilds på grejs :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar slutet på det här inlägget XD



nu ska jag gå och leta efter någonting :)<3



jag skrattade fett XD^^ du e söt <3

2009-06-10 @ 23:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0