Körtelfeber :(

Så, jag åkte till doktorn idag, och efter mycket väntan, halsprov och blodprov och mera väntan fick jag veta vad jag är för sjuk: körtelfeber! Bajs, och det finns ingen medicin mot det, men det är inget farligt. Och det är förmodligen på bättringsvägen så blir bra om några dagar hoppas jag, fast sen när sjukdomen är borta kan man vara trött i 1 eller 2 månader! Yay, hela sommarlovet typ!
Ja, jag har sommarlov nu, inte för att jag har någon känsla än eftersom jag inte var på avslutningen, men men. Drog till skolan vid ett och lämnade sista böckerna iaf.
Nu kollar jag Tyra Show, folk som äter konstiga saker, såsom toapapper, sårskorpor och kritsmulor från tavelkritor :S

Btw, sötaste barnen på bussen som frågade chans och blev tillsammans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0