Nice price!

Helgen har varit great, eller vänta, jag skrev väl igår? Då vet ni ju!
Haha, ja, jag var iaf med Daniel idag! Iiih, så najs!! Underbaraste killen det där asså, finns ingen bättre, jag lovar er! <3
Plus pluggat det som jag behöver plugga nu, några vet, tänker inte skriva det heller. För ärligt, jag skäms. Men jag ska fixa det, och nästa år blir det ordning och reda. Men nu är det plugg till det här så allt ordnar sig. Pallar inte säga till päronen heller, men känns inte som jag behöver om jag fixar det.
Har fått ont i halsen också, nyser. Men mitt utslag på handen är i princip borta, vilket är jävligt najs, beror troligtvis på stressen som börjar avta nu iaf!
Men nu ska jag lägga mig i sängen och plugga lite, eller spela gameboy! Imorgon ska jag träffa Louise efter skolan och prata med henne och plugga! :)
BAja bajs, sov great!

Kommentarer
Postat av: daniel

du är den bästa ever louise <3<3:):) puss sööötnos <3:$

2009-06-07 @ 23:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0