piss

Piss! Jag mår så jävla dåligt, mitt huvud verkligen döööödar mig! Kan itne röra mig fort alls eller resa mig fort för då dunkar det sönder. Blir bara värre och värre, min hals är dum också och så mår jag illa. Känna som jag ska spy, men det kan jag itne för jag tog just en ipren >.<
Louise var iaf här och hjälpte mig mycket med plugg och så pratade vi massa, men nu ska jag äta lite nudlar, sen sova lite kanske så jag orkar plugga mer! Vet inte vad jag gör om jag inte går till skolan imorgon, måste ju gå att fixa grejset till en annan dag...
men en najs sak, väskan har kommit., från det där spelet som jag och baby råspelade, och han vann, så nur har den kommit, fixar bild nån annan gång. daniel är bäst<3

Kommentarer
Postat av: daniel

Louise är bäst <3

2009-06-08 @ 18:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0