Turkiet

Turkiet var helt okej, var väl sjuk typ halva resan sen blev allt bättre. Mycket sol och bad, maten på hotellet var sådär, glassen var god! Hehe. Pallade inte ta så mycket bilder när jag inte mådde så bra, men ni kan få några, sen ska jag få bilderna från som papi tog också, så kan lägga upp lite av dem med!

sicksicksick på hotellet


papi hade köpt vatten o cola till mig o fredrik

2,5 liters cola flaska! :D

fick en twister också, men den hade någon typ gräddglass på sig också :<

båttur, pappa o fredrik badade

.

typ fortfarande sjuk, och trött

strand, hav.

christoffer o fredrik spelade någe

grovt god färsk pressad apelsin juice!

jepp, sandigt värre!

.

.

.

vårt hotell var det till vänster om det gula huset.

utsikten från vår balkong. dock inte våran pool på bilden

brushan vid vår pool.

.

sista bilden från mig, men fick nyss alla bilder av pappa, får se om jag orkar lägga upp dom ikväll eller imorgon..

Kommentarer
Postat av: daniel

du e najsigast baby:):):)<3<3 hoppas du haft det najs :)<3 jag älskar dig <3

2009-06-29 @ 22:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0