Vad har du gjort med min fucking cykel?!

NI ser vad klockan är när jag skrev det här va, runt nio! NIO! Och jag har sommarlov. Men jag kan inte sova. :( Jag som älskar att sova länge på mornarna, visst kan jag gå upp vanligt också, men ibland är det najs att chilla lite extra tycker jag. Men jag är hel täppt i näsan, fast det börar avta som tur är, och då kan man ju bara andas genom munnen. Att bara andas genom munnen en hel natt, oh no! Det går inte, munnen torkar ut HELT! På riktigt, pröva själv att typ tejpa igen din inatt, så jag vaknar och typ kan inte andas för det är för torrt :S Men bunkrar alltid upp med två flaskor vatten påkvällen, och jag har tur att vakna en gång varje timme så jag kan dricka!
Fast sen hade jag värsta mardrömmen också, jag och Daniel var och cyklade vid Kårsta skolan, sen kom det något slisk på moppe/mc sen så körde han typ på mig så allt blev cp och cyklen gick typ sönder! Därifrån var Daniel borta, och jag var aggro på slisket, så jag gick där med cykeln som nu hade krympt...Och skrek: Vad har du gjort med min fucking cykel?!
Så kmr jag ner till en korsning och någon tant kmr och ba, förlåt jag kan fixa. Jag ba nej och börjar gå, men hon springer ikapp mig och håller fast mig! Då ser jag att det är Lukas mormor, och sen kmr jag inte loss och hon börjar tafsa och shit :S Jag försöker skrika men det går inte, och önskar mer än mest att Daniel hade kommit för han skulle fått bort henne på en gång! Men så får jag massa luft och skriker allt jag har: HJÄLP! Fast hinner bara hjä innan jag vaknar av att jag skriker... Usch, hoppas ingen hörde.
Nu ska jag äta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0