Yeah

Inte så mycket sömn inatt heller, men lite mer iaf. Inte så mycket frukost nu heller, det är  inte bra för jag är fortfarande hungrig och mår illa men kan inte äta :(
Har typ packat det mesta nu iaf, ska springa ner och duscha, sen blire väl kanske måla naglarna.. Har inte sminkat mig på typ år och dar så gör nog inte det nu heller, jag är snygg ändå! :)
Vet inte om jag skriver mer sen, vi får se, kommer väl hem om en vecka iaf, brun och frisk.
Bävar för hur för många blogginlägg som kmr finnas och vänta på mig på bloglovin, när jag inte läst på två dagar brukar det vara ca 120... Hur många tror ni det kmr vara när jag är tillbaka? :O

Puss på sötaste Daniel som är bäst och som jag älskar mest <3

Kommentarer
Postat av: daniel

Jag älskar dig bästa Louise <3<3 du är mitt allt sötnos<3<3

2009-06-20 @ 16:31:04
Postat av: Anonym

puss på dig mest baby <3<3 jag älskar dig mest i hela världen !!!<3

2009-06-20 @ 19:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0