Yeah!

Igår var en dålig dag. En väldigt dålig dag. Förutom när jag var med Daniel på eftermiddagen. Annars var det väldigt dåligt. Som ett extra minus så fungerade inte internet hemma heller, men får se det som ett plus. Då ni slapp dåliga inlägg från mig!
Men nu är det bra igen, jag tycker jag gjorde ett bra val att stanna i skolan iaf. Tänkte igenom och allt kommer bli bra.
Orientering på idrotten idag, sen hem. Förmodligen skriva färdigt någonting. Så jag får några sovmornar istället för att sitta i skolan och göra rester. Men imorgon är det sovmorgon och skola i bara 50 min! Sen förhoppningsvis träffa baby<3 YEAH!


Kommentarer
Postat av: Daniel

2009-06-03 @ 22:42:30
Postat av: Daniel

allt kmr bli bra baby:*. Skriver detta med ipoden^^

2009-06-03 @ 22:44:20
Postat av: Louise

hoppas ni har det bra

2009-06-03 @ 22:46:31
URL: http://partypussy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0