100 år

Palla matteprov imorgon, har ingen bra känsla inför det. Och vet typ inte vad från boken som kommer vara med, typ alla sidor eller har dom hoppat några ämnen? :/ FITTA.
Efter matteprovet har man ju självklart inte 20 års håltimme sen heller. Vafan äre för shit. Fast då får jag väl passa på att köpa sminkgrejset jag behöver, kanske kolla byxor. Har ju gått typ 20 år sen jag sa att jag skulle köpa byxor :(
Nu vill jag bara sova i 100 år, och typ vakna första dagen på sommarlovet!

Har blivit groooovt jävla cp sugen på taco chips och sån där avokado gegga, kan inte stava det så det blev sådär..., Asså det är grovt, jag skulle göra mycket för att få lite sånt nu! Jag som typ inte gillar avokado speciellt mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0