1,2

Helgen har tillbringats med underbaraste Daniel :) <3 Vi har gjort maaaaassor av najs :*
Han är bäst.
När jag kom hem idag bakade jag min efterlängtade kladdkaka, fast med 2dl mindre socker. Kändes najs att ta mindre, (fanns inge mer), men det smakade inte lika gott, och det blev inge kladd. Whatever, tjockis som tjockis. Tur att jag ska träna imorgon.
Sanningens Ögonblick nu, hemskt att hon sitter och säger i tv att hon inte älskar sin kille, fast det gör hon kanske inte. Undrar bara om hon sagt det till honom endå.
Ska nog kolla filmen mor min köpte till mig igår efter det här, chill i sängen och sen bara sova. Systar i Jeans 2

1,2 = BÄST, visst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0