Don't you know love is stronger

Det känns fett vårigt ute, det gör mig glad.
Gjorde matteprovet idag, läraren rättade det direkt. Jag hatar verkligen matte!
Vi såg färdigt franska filmen, fett dryg, men den var ändå lite bra i slutet.
Ska nog gå upp och fixa lite i rummet tills det är The Hills.
Lite mer läxor ikväll sen också.
Ny musik på iPoden också, pallar inte att jag typ bara har deppiga och tråkiga låtar.
Behöver saker som gör mig glad :)
Ska sova tidigt idag också.
Tränade ju igår också! Klarade hela elljus spåret utan att stanna en gång, jag är stolt!

Den som har tråkigt kan ju söka Lambretta med låten Bimbo youtube, den är väldigt bra tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0