Dream

Drygt att gå upp åtta, men kommer upp, drar till skolan. Historia en timme, håller på att somna hela tiden >.< Lektionen slut, går och ställer mig och väntar på matten. Så kommer matte läraren och säger att lektionen är inställd för han måste "fixa" någon annan grej. Jaha, det var ju najs, men endå inte för jag tänker inte vänta typ 4 h på min franska, så jag letar upp franska läraren som säger att jag kan gå hem, och jag jobbar färdigt kapitel 2. Så jag drog. :)
Sov när jag kom hem, drömde en konsitg men najs dröm. Först var jag, fredrik o pappa i farmors hus i Norrland, bara det att huset nu låg i Göteborg där hon bor på riktigt... Sen så var jag plötsligt i typ en sal där jag skulle ha idrott med massa folk. Lärde känna okända personer också, sen så blev det massa fram och tillbaka. Sen var Cia där! Jag stod bakom henne och hon sparkade på mig, bakåt. Jag blev fett arg typ, gick och ställde mig i ett hörn, då kommer hon och börjar skrika på mig fast alla skulle vara tysta! :P Hon var fett arg på mig, jag typ börja gråta och vi snackade, sen gick hon men vi fortsatte prata i mobilen i stället, bara det att min mobil var en helt vanligt hemtelefon utan sladd....... Sen satte hon på musik som jag fick lyssna på genom telefonen när jag gick hemåt. Skummaste men kulig dröm :'D

Nu städar jag rummet så det blir lite ordning på mitt fucking skrivbord sen kommer daniel sötungen :)


Kommentarer
Postat av: E

nice blogg designe.

2009-03-31 @ 18:14:59
URL: http://elinburstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0