give me something to sing about

Jag är verkligen mega trött, så det blir sängen direkt efter det här. Så grovt skönt att bara lägga sig ner och slappna av (om man nu kan det, lyllos er) och sova mega. För imorgon får jag sova lite mer mega än vanligt. Börjar tolv, men bussar och tåg och allt är fucked up. Finns ett alternativ att åka till Upplands Väsby och sen ta pendeltåg därifrån och shit, men det har jag aldrig gjort, sjukt rädd att om jag skulle det så kommer jag att bli så jävla lost och missa kursinfodagen eller något likannde... Så det blir väl något annat segt.
Dagen började förövrigt sämst, det snöar! Det gillar vi inte! Skolan var tråk, började kolla någon film på franskan, hette något med Cyron. Verkar dryg.
Sen var det sova på tåget och hem, sen kom daniel sötungen :) <3 Men nu är han hemma igen :'''( Fett ledsen i ögat över det, men men. Inget jag kan göra åt saken.
Btw, matteprovet bli nästa vecka! :D 


Kommentarer
Postat av: mikkiela

Japp det är jag och min syster ! :D <3

2009-03-11 @ 12:37:02
URL: http://mikkiela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0