"mitt paradis är nära"

Vi har börjat med dikter på svenskan, så idag gjorde vi någon grej att man var i grupper och skulle klippa ut några ord var som man la i ett kuvert och sen drog man ett och alla i gruppen skulle skriva varsin mening och så fortsatte man så tills orden var slut och man hade fått fram en dikt. Haha, det blev lite skumma men grovt bra och roliga dikter i min grupp. Och det blev min vi läste upp också -.- I kör, wtf liksom. Men men, läraren tog den, men efter nästa lektion får man nog tillbaka dom  så då lägger jag upp den så alla får läsa min dikt om typ, Matprofessorn. Hehe.
Men så skulle vi också läsa massa dikter själva i gruppen och snacka om dom, och en av dom kom Rebecca på att det typ var en Kent låt, och ja, den var så lik deras stil. Och det var en av deras låter, Stoppa Mig Juni (Lilla Ego) Har lyssnat på den nu och den är braa :) Men vi hann inte med en dikt, men den hade en annan grupp valt som bästa, så jag läste snabbt igenom den och såg dirket att det måste vara Jonas Gardell som skrivit den, och det var det! Han är grov.
Nu har jag käkat goda nudlar, de igår var äckliga som fan :(
Och vet ni, såg igår! The Tyra Banks Show har börjat igen, åh, så jävla bra! Igår var det om folk som blivit kända genom Youtube, haha, hon svenskan som spydde i tv var med där borta på programmet, det var lite coolt^^

Stoppa Mig Juni: http://www.youtube.com/watch?v=he7pMEu4BgY

Hm, jag kanske kommer ihåg min dikt i huvudet. Ska pröva XD

Mitt paradis är nära
Min matprofessor är nära

Hehe, kmr inte ihåg mer :P Jag vet att ni längtar ihjäl er tills nästa vecka då ni får läsa den! ;D

Kommentarer
Postat av: becca

haha Matprofessorn is the shit! :D

2009-03-12 @ 14:25:06
URL: http://bexis.blogg.se/
Postat av: daniel

japp ^^ :)<3

2009-03-12 @ 16:58:25
Postat av: Gustav

fin blogg! om du har lust så kolla gärna in på min FOTOblogg, lite roligt att den snart når topplistan

: ).

www.gustavzetterlund.webblogg.se

2009-03-12 @ 22:56:07
URL: http://gustavzetterlund.webblogg.se/
Postat av: Deniesé

Godmorgon!

Ville bara önska dig en riktigt trevlig fredag! :)

Kram

2009-03-13 @ 09:10:46
URL: http://liketolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0