MY ASSSSS

ÅH JÄVLA FITTA.  typ värsta ever att ha skrivit fördigt hela ansökan och ska lägga till en bild och är helt cp i huvudet och råkar trycka på tillbaka knappen, hela shitet borta! :'''''( jag gråter sönder, jag pllar inte mer. fuck, jag har fått mega ont i huvudet av att gråta så mycket och typ skavsår på näsan för att ha snytit mig för mycket. >.<
skriver jag någonting och sen försvinner allt, mitt huvud låser sig. jag vill ha det precis som jag hade skrivit först. det var ju fett bra, nu kommer jag inte ens ihåg hälften :'(
helvete

* En personbeskrivning med foto.

* Önskemål om period.

* Varför du ska få jobbet.

* Starka och svaga sidor.

* Tidigare arbetslivserfarenhet inkl. referenser.   

* Betyg.

* Din adress, telefonnummer och mailadress.


DET HÄR ÄR EN RIKTIGT JÄVLA MOTHERFUCKER HÄNDELSE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0