okej?

Mina känslor, jag finner dom oftast lättast att beskriva genom låt texter, som jag hör ser eller hittar. Varje dag finns det någon låt på min iPod som jag känner, precis sådär äre idag. Precis sådär glad är jag nu, precis sådär fucked up är jag nu, precis sådär lycklig är jag nu, precis sådär pissigt är mitt liv nu, precis sådär vill jag skrika till den personen. Allt möjligt, det finns alltid en perfekt text.
För mina egna ord, ja dom känns bara lama när dom står nedskriva och ska försöka förmedla hur jag mår. Det blir bara skit av allt. Så äre, men grejen är nu. Och jag vet inte ens hur det hände.

Det finns ingen låt som passar just nu. Ingen. HUR fan mår jag då egentligen?
Helt jävla bäst, eller helt jävla sämst?
Inte ens jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0