painted by numbers

Lite positiva saker:
- Sovmorgon på onsdag, då vi ska ha kursinfodag i skolan
- Slipper gå till fyra på onsdag också
- Träffa Daniel imorgon<3
- Inte lika mycket läxor denna veckan som förra ( fast problemet kvarstår för mig eftersom jag icke är färdig med allt :S )

Skolan är ju verkligen jätte mega tråkig, så det tjänar ju ingenting att skriva någonting om den om det inte händer något, right? :P
Nu sitter jag och väntar på tåget som går 16:35. Gick ett tidigare, men jag orkar inte stå i vallentuna och vänta på min buss i en halvtimme. Och så kanske kanske farsi ska hämta lukas här så han kanske ringer och så får jag skjuts istället. Man kan ju alltid hoppas!

Så nu är jag iallafall jävligt bored... Inte najs XD Någon som har något bra underhållnings tips? (A)
Juste, igår såg jag lite av filmen P.S. I Love You, missade lite i början. Åh, den verkade såå bra! Grovt sorglig, men ändå underbar hur de där breven kommer, att han skrev dom till henne innan han dog. Men självklart kunde jag inte se slutet :(
Men! Morsan har boken, så snor nog med mig den och läser :D Fän vad najs, var typ 20 år sen jag läste en bok, och jag älskar verkligen att läsa.
Har också grova funderingar på att gå på träningen på torsdag,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0