Stupid girl

Mega trött är jag fän, och mega mätt. Min mage står verkligen raaakt mega ut. Inte så charmigt, tur att ingen ska få se den idag då :D Förutom jag då, men jag är van med min ocharmiga mage. Men det var god mat ikväll, och en pratande gubbe. Haha rolig var han iaf, roligar än vad jag kom ihåg från förra gången. Blev Melodifestivalen också, hon Carolina af Ugglas eller vafan hon heter, hennes låt var fan bra. Trodde den skulle vara pissigast liksom. Med tanke på namnet, jag tycker annars hon är en helcool människa! Men när jag hörde låten ändrades allt och den blev bra :)
"Jag trodde du skulle vara finare" Ja, ibland är småbrorsor inte heller så charmiga. Så imorgon blir det bara att fixa grejs. Och hela nästa vecka ska jag fän bara käka som typ dietisten sa jag skulle. Och jag skulle nog tro att jag har gått upp de kilona jag skulle, men kanske inte bara med rätt mat. Stupid girl.
Godnatt, mina ögon svider, så när jag stänger dom blir dom tårögda, så jag vill inte sova, för jag vill verkligen inte gråta. Men jag ska sova läääänge imorgon. För imorse höll jag mig vaken tidigt, för dig baby<3 Så kanske min ocharmiga mage försvinner över natten också. :D

Kommentarer
Postat av: daniel

du är och kommer alltid att vara charmigast<3 det gör ingenting om du vill sova länge på morgonen<3

jag älskar dig <3

2009-03-15 @ 00:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0