090504

Var grovt trött imorse, och i skolan, nickade till hela tiden på samhället så denna vecka ska jag fortsätta lägga mig tidigt. Det är bra, jag behöver sömn och jag behöver vara vaken de få timmar om dagen jag går i skolan :)
Men jag kom upp iaf, fixade mig, fick åka buss till stan, tränade religion samtidigt. Sen var det samhälle, sov typ som sagt, så jag kmr inte ihåg mycket av vad som sades :/
Sen var det mat och religions prov, fy fan, det gick mycket bättre än vad jag trott eftersom jag började plugga igår...Men jag kommer nog lätt ha klarat av ett G, och det räcker för mig just nu faktiskt!
Efter provet var det låååång tid kvar till mentortiden så jag gick hem, stressade som fan till tåget. Hann precis! Men fan asså, när jag sprang mot tåget, trodde jag skulle ramla ihop och få en hjärtattack, det gjorde så jävla ont i hjärtat! Mitt hjärta brukar hoppa eller va det gör ibland men nu var det grovt, var tvungen att stanna och typ hålla mig för bröstet :S
Drog till morsan, och nu är jag hos farsi.
När jag gick av bussen här hemma och började gå på gångvägen så kom det en väldigt ful och äcklig gubbe på en golfbil och saktade in vid mig och jag såg att han pratade med mig..? Så jag tog ur musiken, och då frågade han om jag skulle till golf klubben, om jag ville åka med, eh, NEJ! Hah, sa att jag skulle upp precis här, han ba ok. Haha, jag skulle sagt nej ändå, han var lite läskig. Fast vafan, han skulle ju inte kunna våldta mig i en golfbil, det är ju bara att hoppa ur XD
Kollade precis Tyra Banks Show, ofta det är 70% som blir bedragna av sin partner :O Man är ju sjuk i huvudet om man gör så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0