1 859,26

1 859,26.
Det är beloppet på mitt konto nu, förra veckan var det typ 900. Men har väl fått 400 x 2 av päronen av studiebidraget (får inte hela -.-' ) PLUS 150 kr för att jag var barnvakt åt Lukas förra lördagen! :D
Jag vet iaf vad jag mest vill göra med lite av dessa pengar<3
Jag har ingen aning om vad jag ska göra nu, men fredrik kommer troligtvis komma nårsom och tjata om datorn. Och jag måste nog tyvärr ge den till honom eftersom han inte suttit något idag medans det edna jag gör på dagarna är att sitta vid datorn...
Vet inte ens varför jag skriver. Känner mig dålig. Även fast jag nog är ganska bäst, och snygg. Men det tjänar ju ingenting till. Ingen som ser mig som bryr sig.
Jag är trött på mig själv, det är jag verkligen.


Kommentarer
Postat av: isabelle

Ditt hår växer fort :o med tanke på bilden :D

2009-05-06 @ 12:16:38
URL: http://isabelleeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0