A little to much

Jag är så grovt trött sen helgen, har inte hunnit sova ut ännu. Men det ska nog fixas idag, det är ju inget på tv och har ju inget annat för mig. Nu ska jag väl fortsätta städa i mitt rum. Flytta upp fiskarna kanske, så jag har någon att vara med iaf.
Bajs på att det inte var någon träning den här veckan heller. Det var tävling. Funtade på att ge mig ut själv, men det är inte kul själv.
Jag pallar fan inget nu. Önskar någon kunde göra mig glad, mitt humör är inte på topp.
Ska fixa najs musik till iPoden också, äntligen.
Btw så är det orientering imorgon på idrotten! Nice! :D
Men nu pallar jag inte vara social för det finns det fan ingen annan som är så nu drar jag och vi hörs kanske imorgon.

Kommentarer
Postat av: daniel

de e inte mitt fel :(

2009-05-26 @ 23:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0