Go,

Mitt humör har typ åkt rätt ner i backen. Men jag ska strax åka in till stan för att möta baby <3 Det kommer bli underbart :)
Btw, igår var 50 Cent med på Tyra Banks Show, han såg verkligen jätte annorlunda ut från när jag sett honom i musik videosar och på bilder! Såg typ, mindre ut, och snällare. Fast det kanske var för att han pratade om att hans mamma dött när han var barn och när han blev skjuten 9 gånger. Man fick se hans ärr i ansiktet, kan inte ens fatta att han blev skjuten i facet! Men det ärret såg bara ut som en smil grop som han sa, haha.
Nu kollar jag Tyra också, handlar typ om, ungdomar som har sex för att hämnas. På sina föraldrar? Det är hur jag har uppfattat vad det handlar om idag.
Oh, shit, det är typ tio tjejer där, alla utom en hade oskyddat sex. Asså vad förstår dom inte :(
Japp, men nu måste jag gå till bussen, babyyyyyyy<3

Kommentarer
Postat av: isabelle

Tack! :D:D <3

2009-05-08 @ 17:09:40
URL: http://isabelleeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0