Jag är bäst.

Det går fan bra att jobba i skolan, ibland. Ibland går det ju verkligen inte, menmen.
Jag hade sämsta drömmen inatt. Först vet jag inte vad, jag var någonstans. Sen var min engelska lärare där men jag var jätte arg på honom över något så jag skrek som fan på honom och svor som faen! XD Sen vet jag inte vad som hände igen, jag var någonstans ute och det fanns typ en vikinga gunga i trädgården.... Men det som gjorde mest ont var att se henne göra sådär med dig. Fast det gör nog ännu ondare att veta att det inte bara är dröm , utan verklighet så in i helvete.

Jag är bäst, jag pallar inte bry mig om några andra. Jag är fan bäst. Nu ska jag vinna på spelet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0