Så jävla drygt

Har gjort hälften av alla religionsfrågor. Och det har tagit flera timmar. Nu har jag dom jobbigaste kvar. Är verkligen trött på skiten. Har suttit och bara gjort dom, samtidigt som Life of Ryan marathon har stått på, det är fan bra.
Har inte ens hunnit äta. Får fixa nudlar nu när jag har liten paus. Måste ändå vänta till typ nio eller något på middag då morsan kommer hem.
Fick ett par mjukis byxor av morsan också, det var snällt tycker jag :)
Men jag pallar fan inte sitta här ensam längre, jag är fan alltid hemma ensam. Morsan jobbar hela tiden, och fredrik är borta hela tiden.
Folk måste nog vara jävligt trötta på mig eller något eftersom det alltid är såhär....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0