Will you be afraid?

Valde igår kväll att inte dra ner persienerna(?) när jag skulle sova, så jag skulle vakna av solen  imorse, det var grvot najs. Piggare blev jag också!
Väl i skolan fick vi reda på att engelskan var inställd efter historian, så vi skulle ha typ tre timmar håltimme. Bajs! Så vi drog och snackade med idrottsläraren så vi fick börja tidigare! Så alla drog vi till Kvarnholmen där jag och Becca ägde på orienteringen! ;D Bara det att jag precis i början när jag sprang ner för en backe ramlade, rakt ner på en grusväg. Skrapade upp handen och knät, och har mega ont i armen :( Sen slog jag i ovansidan av handen, rakt på en blodådra, så den bara växte och växte, vårsta blåmärket på några sekunder! Bajs, så nu ska jag gå och duscha och plåstra om mig och sen äta något så min mage mår bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

synd om din hand och knääää :(:(



puss på dom !! <3

2009-05-27 @ 21:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0