121109

Var hos doktorn imorse, för de första trodde hon jag haft influensan förra veckan när jag var sjuk, big surprise? Not..
Sen så kmr hostan försvinna efter ett tag, bara vänta. Likaså med ryggen/lungorna, dock kan det ta månader då jag troligtvis har sprickor i revbenen efter allt hostande :( Sen fick jag ta EKG, kul att flasha brösten för nån tant! Men hon va snäll, och det gick fort, och allt va bra med mitt hjärta men jag hade hög puls...
Aja, jag e frisk och behöver bara vänta ut de onda och en hosta som inte vill dra, nu ska jag se om jag kan hitta något att äta, är fan sjukt hungrig! :D
btw, har väldigt ont i ena örat och hör typ inget, får jag öroninflammation nu då dampar jag sönder!

Kommentarer
Postat av: daniel

hoppas du blir 1000 % frisk snart!!! jag tycker så synd om dig som måste genomgå allting medans jag slipper allting >.< <3<3<3 jag skulle lätt ta på mig allt för dig <3<3< puss<3

2009-11-12 @ 18:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0