Andra november

Blä blä blä, det blir ingen skola imorgon heller. Min fucking hosta vägrar försvinna, min röst existerar typ inte, låter som jag viskar. Min brorsa trodde mig fan inte ens, men jag kan fan inte prata högre, det tar stopp! :(
Nu har jag lite grejs att skriva, sen kanske jag ska prata (läs viska) med baby i telefon lite igen, saknar honom grovt, känns som evigheter sen, men det kommer bli underbaraste när jag får träffa honom igen, iiiiih längtar! <3<3 :)
Sen ikväll går filmen The Terminal ikväll klockan 21:00 på Kanal 9, hoppas jag har den kanalen! Tror faktiskt också att de gör reklam för filmen på blogg.se så ni kan nog se trailern som en reklam annons här under detta inlägg! :)
Hoppas alla mår bra och är friska, och ha varma kläder på er, för det suger att vara sjuk!

Kommentarer
Postat av: Lisa Adolfsson

Hej, jag såg att du hade kommenterat på Linda H's blogg. Man kan köpa riktigt bra penslar på kicks. Foundation penslarna är i syntet och kostar bara 100:-, sen finns det andra olika "profesionella penslar" som de kallar dem, i äkta hår och de kostar runt 80 kronor.



De är riktigt, riktigt bra!!



Kram!

2009-11-02 @ 22:58:30
URL: http://liisacecilia.devote.se
Postat av: daniel

jagä lskar dig baby <3:) krya på dig sötnos <3:$

2009-11-02 @ 23:25:36
Postat av: Lisa Adolfsson

Haha, inga problem! :) tänkte svara efterom Linda antagligen inte har lika mycket tid som jag! :)



Jag har deras syntetpensel till foundation. Den är jättebra och man behöver inte använda alls lika mycket foundation om man använder en svamp eller med fingrarna för att applicera sin foundation! :)



Köp, köp, köp säger jag bara!! :D haha

2009-11-03 @ 13:43:26
URL: http://liisacecilia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0