Lilja 4-Ever

Igår hade jag tänkt se Lilja 4-ever, för den gick på tv1000, men så såg jag att Twilight gick, och jag har ju inte lyckats se hela den ännu. Men jag har fan väntat i jag vet inte hur många år på att se Lilja, även fast jag inte haft en aning om vad den handlar om, så nu blev det den.
Den var både jätte bra och dålig på sina sätt, något som den verkligen var det var hemsk. Den var sorglig, o man blev arg, ville bar springa dit o slå till folk eller skrika åt henne att inte göra det. Ja fyfan, den var hemsk, men det var nog det som gjorde den bra enligt mig. Så den var värd att se för mig.



Kommentarer
Postat av: daniel

jag vill också see :D:D:D<3<3

2009-11-18 @ 22:22:16
Postat av: isabelle eriksson

Och jag ska se New Moon imorgon! WOOOH :D:D:D

2009-11-19 @ 21:04:37
URL: http://isabelleeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0