Third floor it is

Hallojsan,
Har varit i skolan denna veckan men kan verkligen inte anstränga mig, då blir det host attack så det spyr om det. Har efter all hosta väldigt ont i ryggen/lungorna, all the time. Päronen snackar om lunginflammation, är inte det typ farligt? Men imorgon ska jag iaf till doktorn, lättakuten. Får åka dit själv och det är vid 09:30, så då missar jag lite i skolan, sen kan de vara mkt folk så jag kanske inte är färdig där förens 12, och då finns det ingen anledning för mig att åka till skolan eftersom jag ändå verkligen inte skulle varit med på idrotten.
Nu kollar jag någon film, House of the seven corpses, trodde den skulle va mega läskig o ny, men den e gammal, men den kanske är läskig nog för mig ;)
Sen blir det glass och Grey's!
Så ingen skola för mig imorgon, så får skriva min svenska uppsats om helvetet imorgon isället så jag gör någe vettigt.
Är fett sugen på bio också, Saw VI! Eller den där Paranormal Activity?
Hejdå

Kommentarer
Postat av: isabelle

jag såg paranormal activity...... DU KMR DÖ OM DU SER DEN! Fyfan... så jävla läskig så att jag grät flera ggr... BTW! Det kmr en Instängd 2!!!!!!

2009-11-14 @ 23:05:11
URL: http://isabelleeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0