This time baby I'll be bulletproof

Åh, jag vill verkligen bara gråta på hur ont jag har, det gör ondast när jag går och ligger när, najs det jag gör väldigt mycket av dvs! Och vetandet av att detta troligtvis inte kommer försvinna förens om månader, ja fy fan säger jag bara.
Nu ska jag iaf gå och ta mig en bad/dusch, varmt vatten , ja taack!
Sen skulle jag kunna sova fan, så jag är mega pigg imorgon, eller först ska jag välja kläder, då blir det inte stressigt imorgon.
Kanske kan skrota fram en bok att läsa, det var fan länge sen och jag som verkligen älskar älskar älskar att läsa.
Goodnight!

Kommentarer
Postat av: daniel

godnatt älskling <3<3

2009-11-12 @ 23:04:03
Postat av: Ajdins mamma

Hej.

Tack för att du nominerade mig :)

Som tack får du 10 minuters fame på Bloglovin spotlighten (alltså 2 krediter).

Du får själv bestämma när din blogg ska visas där.

Jag rekommenderar att det blir efter klockan 18, då de flesta sitter vid bloggen.. då kommer du få fler besökare och få den uppmärksamhet om din blogg förtjänar.



Skriv till mig hur dags du vill att din blogg ska visas på bloglovin spotligt så ska jag ordna det!



tack än en gång!

Kramar

2009-11-13 @ 09:47:56
URL: http://zlatnaribica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0