Those flashing lights come from everywhere

Har äntligen sytt in mina svarta byxor, asså fan. Jag vet inte hur jag lyckas men jag köper alltid förstora byxor! De sitter perfekt i provrummet och jag ba yes de här ska jag ha, sen kommer jag hem och ska använda dom och då är de hur stooooora som helst i midjan och benen har plötsligt växt dom med :( Nästa gång jag köper byxor och provar ett par som sitter bra, ska jag fan ta en storlek mindre, då måste det ju bli bra! Fast de funkar ju att sy in dom med, tar bara tio min ju.
Nu ska jag iaf kolla OTH och Gossip Girl, sen vetefan, packa inför papi imorgon och duscha.

Kommentarer
Postat av: isabelle eriksson

haha jag typ ångrar att jag såg filmen.... var i chock, och är nästan det fortfarande! Den var så verklighetstrogen och sjuk!!!!!!!!!!!!!!!



Nje jag vet inet :( Stod bara "kommer snart"

2009-11-15 @ 20:30:00
URL: http://isabelleeriksson.blogg.se/
Postat av: isabelle eriksson

veeet, allt är läskigare på bio! :D Fast ljudet var för lågt.. måste vara cphögt så att man verkliegn hoppas till! hahah, jag åkte hem till min vän och vi söp ner oss sen drog vi ut. Annars hade jag dött!

2009-11-16 @ 13:29:45
URL: http://isabelleeriksson.blogg.se/
Postat av: Eric

Hej, gud så pinsamt att be om hjälp såhär men jag vill verkligen hjälpa min lillasyster! Jag undrar bara om du vill hjälpa henne att vinna en resa till New York. Det skulle verkligen uppskattas så gärna som hon vill dit! Hon har tjatat om att fara dit enda sen hon var 5 år gammal, och nu har hon en liten chans till att vinna det. Skulle värmas så gott om hjärtat att veta att jag hjälpte henne lite i denna tävling.

För att hjälpa henne så klicka på länken, sedan “boosta detta bidrag” och du har just “boostat hennes ego” och hon är en chans närmare att vinna..

Tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0