Fortfarande sjuk :(

Kände mig lika sjuk idag som igår så idag har jag inte kunnat träffa min älskling :( Det suger, och jag hatar att vara sjuk! Gick ner kl 8 imorse och hämtade cola o tre halstabletter, sen sov jag, till och från. Sen kom mamma med en kopp te med honung o en Ipren. Sen sov jag mer, sen drack jag teet, och började blöda fucking näsblod :( Sen sov jag mer, och gick upp vid halv fyra!
Då blev det min första måltid för idag, o det blev tre portioner, o jag är fortfarande hungrig!
Sen när mamma o jag sitter o äter kör en polis bil upp framför vårat hus, två poliser går o ringer på hos ena grannen, ingen öppnar, sen går dom runt husen, sen ringer de på hos andra, o där går dom in o har inte kommit ut ännu, jag undrar vad som hänt, för de poliserna är hos är verkligen inte de bästa människorna...
Nu ska jag se om det går något bra på tv, hejdå så länge

Kommentarer
Postat av: daniel

ofta :O jag älskar dig baby hoppas du blir frisk snart sötnos :$<3<3

2009-10-31 @ 18:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0