Just nu

Just nu mår jag väldigt bra, men jag har lite oskön känsla i magen, men den beror på kultur o idé historia provet som sker imorgon kl 08:00. Så snart kommer den känslan vara borta!
Glad känner jag mig faktiskt, för jag känner att jag ska göra massor av bra och roliga saker, har jag iaf bestämt mig för. Jag ska även göra bra saker för mig, så jag mår bra.
Har även pratat med min kusin Johanna idag om att träffas!
Och om bara en vecka är det ju lov, så satans skönt, bara hoppas att min skola är snäll och ger oss så många lediga dagar som möjligt fan!
Men tyvärr måste jag veeerkligen sova nu för ananrs kommer jag aldrig orka upp imorgon bitti, men först måste jag gå och dricka lite vatten.
Goooodnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0