Listen to the boom box

Skoldagen var väldigt dryg, men på franskan blev det film med franska 2 istället för prov! Fjärilen i Glaskupan tror jag den heter på svenska, har faktiskt sett lite av den tidigare då den gick på tv1000 o jag tänkte, kan säkert lära mig lite extra franska av att se den^^ Men den är faktiskt jävligt bra, sann händelse också. Kortfattat, Elle´s moderedaktör-bilolycka-förlamad-bara ett öga kvar som funkar-helt vanlig inuti-hans berättelse-inuti en glaskupa kan man säga eftersom han är som fånge i sin egen kropp. Fan vad hemskt :(
Jag har iaf jävligt ont i mitt huvud just nu, kan bero på den brist av mat o vätska jag haft idag... Men det fixar jag imorgon med att börja med en härlig sovmorgon! Sedan blir det att träffa baby o plugga, som jag även träffade idag! Fan vad najs, känns som fucking evigheter sen även fast det var i lördags<3
Nu ska jag snaart sova, måste bara fortsätta prata lite med min älskling! :$


Kommentarer
Postat av: daniel

du är min älskling baby <3<3 :D:D jagä lskar igm egamest sötnos!!!! <3<3<3 puss sötis :$(L)

2009-10-20 @ 23:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0