so what if I break down?

för det första har jag den bästa pojkvännen i världen som jag aldrig i mitt liv kommer sluta älska<3
för det andra flyttar jag från kårsta till täby i slutet av januari
för det tredje har min söta kissekatt hittats i söderhamn efter månader utan henne, levande , thank god!
för det fjärde tror jag min kropp bangar mig, den vill nog inte mer, min rygg o nacke dör varje dag, jag klagar ständigt på den så förlåt till alla som får höra det tjatet hela tiden :/ sen har vi skit stress utslagen, sen blöder jag ur munnen när jag borstar tänderna, tappar hår, gosh jag vill inte ens fortsätta :(
nu ska jag strax sova o hoppas jag får kul imorgon o mår bättre då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0