Sweet dreams..

Det är dan före lov, typ.
Och jag sitter o vill bara gråta.
Jag gillar inte hösten, eller vintern, den får mig otroligt nere.
Jag går bara neråt o neråt nuförtiden.
Men jag tror inte att det är någon som märker, för ingen gör något.
Allt är bara helt konstigt, jag höll till o med på att freaky ut över en endaste fråga på ett prov idag. Allt kändes bara helt konstigt o jag visste inte vad som skulle hända, jag blev bara helt snurrig o galen i huvudet. Jag är för stressad.
Jag vill bara ha den där dagen som jag skrev om förut, när allt ska vara bra för mig och alla vill att jag ska må bra. När något extra händer för just mig. Men jag vet att den bara finns i mina drömmar, så jag får väl gå o drömma om den nu, godnatt.

Kommentarer
Postat av: maria

har vart i skåne och sökt jobb :)

2009-10-23 @ 16:20:25
URL: http://iiaaa.blogg.se/
Postat av: micaela

yes, slipknot it is!

2009-10-23 @ 23:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0