I'll be waiting for you

sitter bara här och rent ut sagt dör
så jävla ovärt
så grymt ovärt att det inte blir någon middag för mig idag
jag är huuuungrig!
och nästa helg kommer jag ju inte ens att befinna mig i fucking sthlm
har tanken inte ens slagit dig?
fan asså, jag vet att det är bäst att lämna mig ensam
allt med mig känns så jävla ovärt

hoppas ni alla har det bäst, ni som läser förtjänar det
för dom jag vet läser min blogg, ni är mega bra människor och ni förtjänar det bästa.


riverside låten, john me-love is my drug. någon som har?


Love is my drug, is my medicine
Stay with me honey, stay with me honey, stay with me

Kommentarer
Postat av: SANIBO

sv: ja ATT den är!

2009-09-13 @ 20:19:12
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0