Only one

Allting känns verkligen mega fucking great, och jag älskar det. Även om det finns vissa saker som går lite sämre så väger alla dessa bästa saker upp allting!
Och fan vad jag är glad att jag har dig Daniel, du är bäst.
Nu måste jag typ sooova, men bara en grej. Om man typ tappar väldigt mkt hår, finns det typ någonting spec man kan äta mer av eller är det någon vitamin eller något man måste käka, någon som vet? För jag tappar alltför mkt hår nuförtiden, men däremot börjar det bli lååångt igen! :D
Goooodnight!


kärlek som fan!

Kommentarer
Postat av: daniel

baby jag älskar dig :):)<3<3 du e mitt allt :):)pussar<3



c vitamin har jag för mig hjälper :):) för att håret ska sitta fast och bli glansigt och starkt ^^:):) så om du bara äter mer frukt än vanligt :):) och dricka mycket fruktjuice :)<3

2009-09-02 @ 18:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0