:D

Har haft en asnajs helg med Isabelle! :D:D:D
Mass film o godis o snack o allt möjligt, handlade lite grejs igår, de kanske kmr upp senare, vem vet. Hittade iaf lösnaglar på rea så jag tog dom, o fy fan säger jag bara. Jag känner mig gryyymt handikappad! :O Känns som jag inte kan göra någonting! Så jävla långa! Funtar på om jag ska måla dem i någon najsigare färg än franska manikyr dock!
Aja, nu uppdaterar jag mig lite med vad som hänt på internet under helgen, och har även kommit på att jag är ledig imorgon, awesome! :D
Kan bara tillägga två saker:
-du kan ju dra åt helvete som är så jävla falsk, pallar fan inte hur lättlurad jag kunde vara.
-jag saknar dig, men jag fattar inte hur du inte kan förstå att det du gör är så fel o elakt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0