Kenza! :)

Idag bar det av mot Kvarnholmen igen för Nationellt skriftligt prov i engleska B, som jag tror gick helt okej.
Det jag täntke skriva var dock att när jag gick från tunnelbanan mot bussen vid Slussen så gick en tjej förbi mig som fångade min uppmärksamhet, för hon såg ut som bloggaren Kenza. Så jag gick ju åt samma håll (skulle också dit, faktiskt) och så gick hon in i Saltsjöbanan och satte sig och då såg jag facet, och det var hon. Hon var grymt fin i verkligenheten! Dock smala ben, men det är kanske bara jag som får en dålig känsla i magen av sånt :(
Men den kvinnan är snygg fan! :D


Kommentarer
Postat av: daniel

coolt :)

2010-04-29 @ 17:34:12
Postat av: isabelle eriksson

åh jag älskar ju henne :D

2010-04-29 @ 17:58:12
URL: http://isabelleeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0