Until We Bleed

Söta Isabelle informerade mig nyss om att de senaste inlägget inte gick av kommentera, o nej, tydligen gjorde det inte det, vet inte vad som blivit fel. Men kanske lika bra det då det inte var ett så bra inlägg, dock sanning.
Så jag orkar liksom inte bry mig så mycket, om något. Förutom bra vänner, fixa skolan, träning och mat, såklart.
Så jag var i stan i onsdag och träffade Cia, Micaela och Cim. Vi hade det mys, och jag fick med mig en underbar väska hem från Myrorna, second hand. 50 kr, så värd!
kan ha den som kuvert väska

eller så får den hänga

fick med mig tårta från papi i måndags, som Ann bakat, hon är grym på att baka, så jävla god!

Nu måste jag fortsätta plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0