Is this where we are now?

Jag har lite beslutsångest om man ska säga så, för jag vill jättegärna köpa en iPhone, och har hittat en bra och så, men sen så tänker jag, jag har ju velat ha en kamera i över ett halvår nu... Sen kanske man ska spara lite pengar också? Jag har ju lite att betala av till mami till alla konserter hon hjälpt mig boka... Så jag antar att jag stannar här och ser hur allt ser ut om en/två månader.
Så länge så måste iaf jag städa mitt rum. Äta lite också kanske.
Btw har jag idag iaf inte lika ont och det känns inte som att jag är kissnödig hela tiden, hoppas att det är medicinen som hjälper. Men jag tänker inte riskera något så jag fortsätter dricka några liter i timmen eller nått, kan väl inte vara farligt att dricka för mycket eh?

btw så slutar inte mina mardrömmmar. idag var det typ, massa grejs först men sen så var jag typ någon som kunde flyga, hänga/klättra i taket, och det var massor av kvinnor o barn som var instängda i något hus, och det var mörkt nästan överallt. så jag var tvungen att flyga runt där i taket och hälla ner mat till kvinnorna(skulle typ rädda dom sen) o maten var typ grön gegga :S sen så kom de på någons tröja, då var jag tvungen att försöka skrapa bort det. sen kom vakter, andra aggressiva kvinnor. låter cp, men det var bara sjukt läskigt, vara tvungen att lyssna efter varje steg efter de där vakterna o gömma mig i taket. tänk om de tände nu? usch, förstår inte riktigt varför jag bara har mardrömmar nuförtiden...

Kommentarer
Postat av: Andrea

Sv: Haft en bra helg? :)

2010-08-29 @ 12:28:58
URL: http://onlyandy.blogg.se/
Postat av: Andrea

sv: jobbigt! men krya på dig :)

2010-08-29 @ 20:56:26
URL: http://onlyandy.blogg.se/
Postat av: Andrea

sv: drygt! krya på dig :)

2010-08-29 @ 20:56:38
URL: http://onlyandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0