jag drar

säger bara EN sak och det är att jag är så jävla trött på det här helvetet att jag fan inte ens vet vad jag ska skriva just nu.
jag är dead serious när jag säger att jag vill flytta hemifrån NU. det är fan så jag skulle kunna fixa ett till jobb, jobba varje dag jag inte går i skolan om det skulle vara vad som behövs för att ha tillräckligt med pengar för att bo själv.
jag behöver bara ett rum.
men jag behöver bort härifrån, och det är nu.

tänk om... tänk om jag imorgon bara skulle ta lite saker, åka till arlanda, ta billigaste biljetten till ett land, och sen bara ta det därifrån.
nog fan i helvetet skulle det vara bättre än det här.

om ingen råkar ha en gratis lägenhet till mig?

Kommentarer
Postat av: mikkiela

jaa muffinsarna var jättegoda!

sämst att du har det så pissigt hemma :( <3

2010-09-01 @ 14:18:33
URL: http://mikkiela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0